آ
-
آموزش
اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 139-158]
-
آموزش از دور
بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-56]
-
آموزش الکترونیکی
بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 83-98]
-
آموزش ریاضی
تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر خودکارآمدی دانشآموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 7-22]
-
آموزش عالی
بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 37-55]
-
آموزش مجازی
بررسی نقش مهارتهای یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-57]
ا
-
ابعاد پداگوژیک
بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-83]
-
ارزش تکلیف
آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطهگری هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
-
اسکایپ
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانشآموزان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 23-36]
-
اشیاء دانش
مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-87]
-
اصول اولیه آموزش
مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-87]
-
اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه
پیشبینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
-
اعتیاد به اینترنت
بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-106]
-
الگوریتم بهینهسازی گروه ذرات
مدلسازی دانش کاربر به منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
-
الگوی محیط یادگیری مؤثر
تأثیر بازی رایانهای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]
-
انگیزش
تأثیر بازی رایانهای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]
-
انگیزش
اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 21-40]
-
انگیزش پیشرفت
تأثیر بهرهگیری از سیستم چندرسانهای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 41-59]
-
انگیزش پیشرفت تحصیلی
مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
-
انگیزش تحصیلی
اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 139-158]
-
اهمالکاری تحصیلی
بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-106]
ب
-
بارشناختی
مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 105-124]
-
بازی رایانهای آموزشی
تأثیر بازی رایانهای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]
-
بازیهای دیجیتال
بازیهای رایانهای آموزشی و عوامل مرتبط با بهکارگیری آنها [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 3-19]
-
برنامه درسی رسمی
میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 57-68]
-
برنامه درسی غیررسمی
میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 57-68]
-
برنامههای پیام رسان
بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 37-55]
پ
-
پادکست آموزشی
تأثیر بهرهگیری از سیستم چندرسانهای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 41-59]
-
پرورش خلاقیت
اثربخشی برنامه پرورش خلاقیت به شیوه فعالیتهای گروهی بازی محور بر مؤلفههای خلاقیت کودکان پیشدبستانی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
-
پیشرفت تحصیلی
اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 139-158]
ت
-
تابلوی تعاملی
اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 21-40]
-
تجارب رایانه
پیشبینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
-
تجزیهوتحلیل تصویر
تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیهوتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 89-103]
-
تحلیل عاملی
بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-56]
-
تحلیل محتوای کیفی
مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 105-124]
-
تصویر آموزشی
تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیهوتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 89-103]
-
توییتر
واکاوی نقش و کاربرد شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 69-88]
چ
-
چندرسانهای آموزشی
تأثیر آموزش به سبک محاورهای از طریق چندرسانهای بر افزایش مهارتهای ارتباطی دانش آموزان کمشنوا [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-19]
خ
-
خودتنظیمی یادگیری
آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطهگری هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
-
خودکارآمدی
آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطهگری هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
-
خودکارآمدی
تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر خودکارآمدی دانشآموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 7-22]
-
خودکارآمدی دیجیتالی
بازیهای رایانهای آموزشی و عوامل مرتبط با بهکارگیری آنها [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 3-19]
د
-
دادهکاوی
مدلسازی دانش کاربر به منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
-
دانش آموزان متوسطه
بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 89-106]
-
دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 57-68]
-
دانشگاه مجازی
بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-83]
-
درک مطلب
تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
-
درگیری انگیزشی
پیشبینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
-
درگیری رفتاری
پیشبینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
-
درگیری شناختی
پیشبینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
ر
-
راهبرد آموزشی تکلیف محور
مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-87]
-
راهبرد پیش آموزشی
مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
-
راهبرد مبتنی بر داستان
مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
-
رضایت تحصیلی
بررسی نقش مهارتهای یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-57]
ز
-
زبان انگلیسی
تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
س
-
سبک محاورهای
تأثیر آموزش به سبک محاورهای از طریق چندرسانهای بر افزایش مهارتهای ارتباطی دانش آموزان کمشنوا [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-19]
-
سواد بصری
تأثیر دوره آموزشی سواد بصری در تجزیهوتحلیل تصاویر آموزشی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 89-103]
ش
-
شبکه عصبی تابع پایهی شعاعی
مدلسازی دانش کاربر به منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
-
شبکههای اجتماعی
تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر خودکارآمدی دانشآموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 7-22]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانشآموزان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 23-36]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
میزان و نحوه استفاده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 57-68]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
واکاوی نقش و کاربرد شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 69-88]
ط
-
طراحی آموزشی
بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 83-98]
-
طراحی آموزشی
مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-87]
-
طراحی آموزشی کتاب درسی
مقایسه تأثیر محتوای درسی دانشگاهی با راهبرد قالب داستانی و متداول در بهبود انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 39-60]
-
طراحی و تولید محتوای الکترونیکی
مدیریت بارشناختی در طراحی و تولید محتوای الکترونیکی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 105-124]
ع
-
عناصر طراحی آموزشی
بررسی کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه امیرکبیر بر اساس عناصر طراحی آموزشی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 83-98]
ف
-
فرهنگ دانشگاهی
بررسی ابعاد پداگوژیک دانشگاه های مجازی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 57-83]
-
فیسبوک
واکاوی نقش و کاربرد شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 69-88]
-
فعالیتهای بازی محور
اثربخشی برنامه پرورش خلاقیت به شیوه فعالیتهای گروهی بازی محور بر مؤلفههای خلاقیت کودکان پیشدبستانی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر خودکارآمدی دانشآموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 7-22]
ک
-
کارآیی
بررسی تأثیر فرآیند تدریس-یادگیری، پژوهش و کیفیت تدریس بر کارآیی آموزش از دور [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-56]
-
کودکان پیشدبستانی
اثربخشی برنامه پرورش خلاقیت به شیوه فعالیتهای گروهی بازی محور بر مؤلفههای خلاقیت کودکان پیشدبستانی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 61-83]
-
کودکان کمشنوا
تأثیر آموزش به سبک محاورهای از طریق چندرسانهای بر افزایش مهارتهای ارتباطی دانش آموزان کمشنوا [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-19]
گ
-
گوگل پلاس
واکاوی نقش و کاربرد شبکههای اجتماعی مجازی برای دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 69-88]
م
-
مدرسه هوشمند
اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 21-40]
-
مهارتهای یادگیری الکترونیکی
بررسی نقش مهارتهای یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-57]
-
مهارتهای ارتباطی
تأثیر آموزش به سبک محاورهای از طریق چندرسانهای بر افزایش مهارتهای ارتباطی دانش آموزان کمشنوا [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 1-19]
-
مهارتهای اصلی زبان انگلیسی
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانشآموزان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 23-36]
-
موفقیت تحصیلی
بررسی نقش مهارتهای یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-57]
-
موفقیت تحصیلی
پیشبینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
ن
-
نظریه نمایش اجزاء
مطالعه تحلیلی طراحی آموزشی دیوید مریل [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 61-87]
-
نقشه مفهومی فردی
اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 139-158]
و
-
وایبر و واتسآپ
بررسی و مقایسۀ قابلیت های وایبر و واتس آپ در آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 37-55]
-
وظیفه
تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
ه
-
هیجانهای تحصیلی درس ریاضی
آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطهگری هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
ی
-
یادگیری
تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی بهعنوان زبان خارجی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 1-17]
-
یادگیری
تأثیر بازی رایانهای آموزشی مبتنی بر الگوی محیط یادگیری مؤثر بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 21-37]
-
یادگیری
اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 21-40]
-
یادگیری
تأثیر بهرهگیری از سیستم چندرسانهای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 41-59]
-
یادگیری الکترونیکی
مدلسازی دانش کاربر به منظور یادگیری تطبیقی در محیط یادگیری الکترونیکی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 111-136]
-
یادگیری الکترونیکی
پیشبینی موفقیت تحصیلی با تأکید بر متغیرهای مؤثر در یادگیری الکترونیکی و درگیری تحصیلی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 99-118]
-
یادگیری تلفیقی
تأثیر یادگیری تلفیقی مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر خودکارآمدی دانشآموزان متوسطه دوم در درس ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 7-22]
-
یادگیری زبان انگلیسی
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانشآموزان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 23-36]
-
یادگیری سطحی
آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطهگری هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
-
یادگیری عمیق
آزمون مدل راهبردهای یادگیری خودتنظیم در درس ریاضی بر اساس عوامل انگیزشی و واسطهگری هیجانهای تحصیلی [دوره 1، شماره 1، 1393، صفحه 85-109]
-
یادگیری غنیشده مبتنی بر وب
تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر یادگیری زبان انگلیسی دانشآموزان [دوره 1، شماره 3، 1393، صفحه 23-36]
-
یادگیری مبتنی بر بازیهای دیجیتالی
بازیهای رایانهای آموزشی و عوامل مرتبط با بهکارگیری آنها [دوره 1، شماره 4، 1393، صفحه 3-19]
-
یادگیری مشارکتی
اثر بخشی آموزش به شیوه یادگیری مشارکتی و نقشه مفهومی فردی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 139-158]
-
یادگیرنده الکترونیکی
بررسی نقش مهارتهای یادگیری الکترونیکی بر رضایت و موفقیت تحصیلی دانشجویان مجازی [دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 21-57]